info@style.ba
Thursday, June 4, 2020
PR

Mir, ljubav i komunikacija: Duh legendarnog Woodstocka na 12. Weekend Media Festival u Rovinju

411pregleda

Pod sloganom “Mir, ljubav i komunikacija” i generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, 12. Weekend Media Festival od 19. do 22. septembra u Rovinj donosi duh legendarnog Woodstocka. Najveći regionalni medijski festival ove će godine prirediti hommage nezaboravnom američkom muzičkom festivalu kroz rasprave o nikad zanimljivijoj i bržoj transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja.

Kako se društvo mijenjalo tih turbulentnih ’60-ih godina prošlog vijeka kada je Woodstock održan, tako se danas rapidno mijenja svijet medija i marketinga. Promjene su uzbudljivije nego ikada, pa upravo posmatramo izuzetno živu transformaciju medija.

Netflix je potaknuo cijeli niz novih streaming servisa, proizvodnja kvalitetnog sadržaja je življa nego ikad, a sport postaje gotovo jedini sadržaj koji zahtijeva live broadcast i time mu nevjerovatno raste cijena.  Iako i dalje nezaustavljivo rastu, Facebook i Google su u defenzivi pred techclashom, Apple se uključuje u medijski svijet, agencije se ubrzano transformišu, ali još nije sasvim jasno u šta…I kroz ovaj Weekend ćemo nastaviti detaljno raspravljati o jednoj od najzanimljivijih transformacija jedne industrije u historiji. Materijala imamo jako puno“, najavio je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.

Cijelo desetljeće društvenih previranja i sveopšteg bunta kulminiralo je upravo na Woodstocku. Gotovo pola milijona ljudi na blatnjavoj livadi, nestašica hrane i vode, zakrčene ceste, psihodelične droge… No on je u historiji ipak ostao zapisan kao festival mira, ljubavi i muzike koji je pokazao da je moguće mijenjati svijet.

“S obzirom na danas aktuelne društvene teme u Hrvatskoj, na 50. godišnjicu Woodstocka više nego ikad nam treba osnovna poruka festivala: Peace & Love. Zato Weekend Media Festival u svom 12. izdanju duh Woodstocka prenosi u novi milenij te Weekend postaje festival mira, ljubavi i komunikacija”, objasnio je direktor festivala, Tomo Ricov.

Pripreme su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po cijeni od 330 KM + PDV. Ove godine novost je Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja & kotizaciju.  Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.

Osim po provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, najveći regionalni festival komunikacija poznat je i kao mjesto najbolje zabave. Ove godine donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umjetnost i sredstvo otpora.

Ostavite komentar